Cărți cadou de Crăciun!

Vin sărbătorile, vine Crăciunul!

Este luna cadourilor. Una dintre cele mai frumoase perioade ale anului.

Cu toţii adorăm să primim şi/sau să dăruim mici atenţii persoanelor importante din viaţa noastră; prin urmare, m-am hotărât să alcătuiesc un ghid cu 5 idei de cărţi numai bune de dăruit celor dragi în perioada rece. Pentru a simplifica lucrurile am împărţit ghidul în 6 categorii.

1. Cadouri pentru cea mai bună prietenă sau soră:

• Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven

• Anul în care te-am întâlnit de Cecelia Ahern

• Oameni, îngeri şi demoni de Lina Moacă

• Ascultă-ți inima de Sarah Dessen

• Căutând fericirea de Teresa Wojcik

2. Cadouri pentru cel mai bun prieten sau frate:

• Pachet Cântec de Gheaţă şi Foc de George R.R. Martin

• Shining – Stephen King

• Trilogia Jocurile Foamei de Suzanne Collins

• Exorcizat de Radu Găvan

• Pierdutul paradis de Cees Nooteboom

3. Cadouri pentru mama şi bunica

• Zilele amanţilor de Corina Ozon

• Dragostea mea mi-a dăruit de Gayle Forman, Stephanie Perkins, David Levithan, Rainbow Rowell

• De vorbă cu Emma de Vitali Cipileaga‎

• Parfumul iubirii de Cristina Caboni

• Ne-am ieșit cu toții complet din minți de Karen Joy Fowler

4. Cadouri pentru tata şi bunicul:

• Trilogia 1Q84 de Haruki Murakami

• Misterul din Hanul Pungașilor de Kate Milford

• O cale îngustă spre nordul îndepărtat de Richard Flanagan

• Milarepa de Eric-Emmanuel Schmitt

• Regina zăpezilor de Joan D. Vinge

5. Cadouri pentru cei mici:

• Cronicile din Narnia de C.S. Lewis

• Hendrik de Mol și Planeta de Aur de K.J. Mecklenfeld

• Micul prinţ de Antoine de Saint-Exupéry

• Coraline de Neil Gaiman

• Nu ți-e somn, ursulețule? de Martin Waddell

6. Cadouri pentru colegi:


• The Bone Season de Samantha Shannon

• Femeia de hârtie de Rabih Alameddine

• Eleanor & Park de Rainbow Rowell

• Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon

• Malad de Alexandru Voicescu

Cum vi se par sugestiile mele?

PS: Dacă v-a plăcut acest articol dați-i un share, și nu uitați să mă urmăriți.

Leave a Reply

